Retourbeleid

WAT kan ik terugsturen?
Venus Puzzles verkoopt unieke, gepersonaliseerde producten. Bijgevolg kunnen alleen de volgende producten teruggestuurd worden:
Beschadigde producten (als de puzzel of de puzzeldoos beschadigd werd tijdens de productie of het transport)
Producten die niet overeenstemmen met de beschrijving (de puzzel voldoet niet aan de bestelling)
Onjuist gedrukte puzzels (als de kleuren beduidend afwijken van de kleuren op de foto)

WANNEER moeten de items teruggestuurd worden?
Maximaal 15 dagen na aankoop.

WAAR kan ik de producten naar terugsturen?
Na het krijgen van een TOESTEMMING VOOR RETOUR kan het product naar het onderstaande adres gestuurd worden:
VENUS PUZZLE s.r.o.
Soblahov 480
913 38 Soblahov 01 Trencin
Slovakije

HOE sturen klanten items terug?
Neem via e-mail of telefonisch contact met ons op voor een TOESTEMMING VOOR RETOUR. We vragen daarvoor een bewijs, zoals een foto van het ontvangen product.

VERZENDKOSTEN voor retourzendingen?
De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen.

Terugbetaling van retourzendingen?
De klant krijgt een volledige terugbetaling als de retourzending is goedgekeurd en als het product is teruggestuurd.

Verpakkingsmateriaal?
Het verpakkingsmateriaal moet zich in dezelfde toestand bevinden als toen het werd ontvangen.